Friday, March 6, 2009

azwan yg jual jagung

hehehhe...dah lama tak cerita psal ragam students...hhuhuh...hr nih nak mencoret lg psal student kina yg nmanya azwan

'ok, klau cikgu nak buat klas tambahan boleh tak?'

ok cikgu....cikgu nak buat hari apepun sya tak kisah, tp cikgu jgn buat hr sabtu....'

huisshhh...budak ni siap warning2 aku lg....sbaq jer laaa

'ok, azwan..knapa?awk ader krja lain ke hr sbtu...'

hr sbtu sya nak jual jagung cikgu....cikgu jgn kcau....

adoyai....mcam laaa kina nak kcau dia jual jagung tuh....

'azwan jual jgung kat ner?'
'rahsia cikgu....sya tak bleh bgtau cikgu..'ish...budak nih. tuh pun tak mau gtau...

'klau cikgu mntk azwan blnja jagung bleh tak?'hehheheeh

'hmm...tuh cikgu kna tnya tokeh jgung cikgu.....'

huhuhuhuh...
sbtu ptg tuh, kina pun pi psar mmlm yg pling dkat ngn umah kina...dari jauh lg azwan dh tgur kina...heheh..siap agkat tgn lg...

'cikguuuuuuuu...'dia bleh nya jerit di khalayak nak pnggil kina....
i just waving my hand..
nak berhenti nyembang2 kat gerai tuh segan plak...rmai budk laki...ceh, pnya laaa berahsia...rupanya jual jgung kat psar mlm dkat ngn skolah jer....

esoknya masa kat skolah, dia pergi main2 masa kina ngajar...
'azwan!!!!!!!!!!!, klau awk main lg msa sya ngajar, ckgu tamau beli jgung awak lg"...
hehehehhe..pndai tak kina ugut2 org
'ok, cikgu...sya snyap ckgu'
kan best klau smua anak murid aq jual jagung...ugut sket jer dh takut....

8 comments:

Monkey D Luffy said...

hoho... tak baik nyer cikgu

kina said...

eit...baik la tuh.drpada kina ckap, azwan!!!klau awk main lg msa cigu ngajar, ckgu curi jgung awak....heheheh

Aidy Shahiezad said...

ade ke main ugut-ugut anak murid plak... isk, kes berat cmnie... ;p

myjaehee said...

nk tempah jagung 1 guni ckgu!
abes cara dah kan nk suh dak2 nih dgr kate ;p

pal7 said...

saya pon nak jd murid cikgu la cmni..hehe..

salam ziarah juga..

Fly said...

selamat beruti

Dakjaat™ said...

kehkehkeh! ;p ade plak ugut macam tu . .kang azwan repot ngan hishamudin kang .. hahahahaha!

shakirah said...

Salam cikgu kina... Better kina cakap cmni..
Azwan kang sy sorok guni jagung awak karang..hauhauhauahu