Thursday, October 23, 2008

exam around the corner..


exam last kina kat cni...huhuhu..alamak sdey la plak. nak wish selamat maju jaya kepada semua sahabat2...

tips berjaya dalam peperiksaan....hehhehe

1) niat periksa kerana ALLAH

2) belajar pun kerana ALLAH, bukan sebab nak exam jer...

3) jgan study maut smpai tak tunaikan tnggungjawab...cth: our responsibilty to ALLAH...solat, hubungan sesama mnusia kena jaga

4) ust kina dulu pesan, amik exam dlam keadaan bersuci...(kena ada wudhuk)...klau dah batal, tak pyah laaa kluar exam hall amik wudhuk balik...sat gi tak ckup masa..

5) ust kina pesan lgi...buat sujud syukur after complete each paper....hri nih rezeki kiter mngkin bnyak tu...bila kita bersyukr, ALLAH akan tmbah lg rezeki kita....insya ALLAH...esok lusa, mgkin urusan kt jwb exam lbih dipermudahkan....

6) jgan stay up smpai subuh gajah...isk2...cmner nak brkat kjayaan kita klau tnggungjawab yang fardhu kita tak jaga...


semoga kejayaan menjadi milik kita...semoga kejayaan ini akan mendekatkan lagi diri kita kpada YANG MAHA PENCIPTA...amiiin

6 comments:

myjaehee said...

gud luck!! tak de dah org nak ajar aku.. sObsObsOb.

Mak Su said...

yes! yes! semoga berjaya!

kuIna Jentayutiara said...

gud luck dear...

shakirah said...

gdlak kina....

Am said...

bagus tip tu, boleh Am ajar kat anak Am nanti....

@LiYaNNuaR said...

akak punya turn exam next month ler... ade tips tak... hehehe...