Thursday, October 16, 2008

reminder...

im getting old...dah bnyak perngatan ALLAH tunjuk kat kina..
now...
one cup of cold water cause me cough
A step upstairs by ladder makes my foot pain
dulu...
tak mau minum air suam, lpas makan mesti order air sejuk..
dulu..berlari2 naik tgga masa kat sekolah, lumba ngan kwan, sapa smpai kelas dulu....

huhu...skarang dah tua...ALLAH da bagi mcam2 ptunjuk, kena byak beramal. jgan perasan muda...huhu...
anak k.zakiah pun dah panggil kina 'acik'...huhu...mula2 dia pggil, rasa macam kina dah tua sgat, tak sesuai pggil acik, nak bdak2 tuh pggil kakak jer...tapi bila ALLAH dah bgi p'ingatak macam ni, hmmm...memmang sesuai pun pggil acik, dah tua dah....hwahahawa..

5 comments:

tijah_87 said...

dok pe kak.kalu ana pggil kak kina,akak,rase rapat gtu.

bozzobattousai said...

baca entry nih buat bozzo rasa tua plak...

kina said...

huhuh...mmang kina dah tua laaa nih...huhauhauha

arsaili said...

salam..yer ke dah abis raya..ahaha

kuIna Jentayutiara said...

kita semakin tua apabila setiap hari matahari terbenam & muncul semula di paginya...