Thursday, February 12, 2009

sorry erk

hari nih kina denda 2 org student, sbab bising sgt...kina tegur dia snyap sesaat jer, pastuh bising balik.buku pun tak bawak..kawan2 nak blajar pun tak senang.kina suruh la 2 org pelajar tercinta nih duduk kat dpan.berdiri kat depan...bleh lagi kat depan tuh dia main pendulum...huhuhu...geram yer....eeiitt...saya suruh awk berdiri jer, bukan suh main bnda tuh...
'saya tak main, saya betul'n jer...benang pendulum nih t'kluar.....'huh...sabar jer...
abih lpas kelas, kina mcm mnyesal...apasal laaa aq marah budak nih....tak spatutnya kina tinggikan suara pun kat bebudak yg baru nak membesar nih...adoyai...cikgu mintak maap erk...tulaaa...kamu nakal sngat, kan cikgu dah marah....huhuhu

3 comments:

Monkey D Luffy said...

tensen jadik cikgu ek... bersabar cikgu... tp yg salah memang patut ditegur

arsaili said...

salam..marah perlu untuk mendisplin...

Aidy Shahiezad said...

elok marah gila2x sekarang dari menyesal tgk anak bangsa esok2x hari...