Monday, June 22, 2009

setelah 2 bulan...

setelah 2 bulan aku abih belajar a.k.a menganggur apa yg aku buat??

pergi library pinjam buku, ptg dah abih baca pulang balik....
konon2 buat landscaping, baru menggembur tanah dalam pasu, tangan dah sakit2...
tolong umi masak, walhal...tolong perabih boras...
tolong adik2 nak exam dan buat folio yg macam2, huhu..esok nak hntar baru aku nak tolong....
tolong abi berkebun, walhal tolong tengok je......
azam nak perabih baca buku 'la tahzan'....bila pegang jer buku tuh, aku rasa mata aku terlalu berat untuk dibuka....

huhu...entahlaaa....kesimpulannya.....aku kena berubah,

aku kena pinjam buku yg lebih bermanfaat...
kena buat landscape betul2...nak kumpul duit nak buat mini fountain...
nak belajar masak macam2...
najwa nak PMR, so aku kena tulun ajar mane2 yg dia tak faham
tulun abi kat kebun...bukan tgok2 jer.kalau tgok baik tak payah ikut pi kebun...

my dream landscape...hehehe...beria2 lebih..

6 comments:

Monkey D Luffy said...

ko belum posting cikgu lg ker? huhuhu

Farid Rashidi said...

Assalamualaikum...

Selamat Hari Rabu ya..moga semuanya sihat2 aja.

Kalau kelapangan silalh ke blog saya.

Mohd Shafie Bin Hashim said...

nak berubah , kena azam yang tinngi , kemudian minta doa banyak kat Allah ..

Lily.Lulu said...

usaha tangga kejayaan
gambate !!
:)

bozzobattousai said...

cam mahal sgt je harga dream landskep ko tuh...

kekcoklat said...

Salam..
Bleh la buat baju raye...hahahaha