Saturday, December 27, 2008

B.N.O








harituh pi piknik kat BNO..syok laaa..walaupun ader vandalisme tulis kat salah satu pndok tuh "pantai yang membosankan"...




but something that i can grab is "subhanallah...tidaklah engkau menciptakan pantai yang indah ini dengan sia-sia"

4 comments:

Monkey D Luffy said...

boleh mandi manda ker?

mfk said...

x boleh nak mandi pun kat sane d luffy,
oo piknik kat BNO... memang dh dekat sgt ngan umah aku.. jln dlm 10 minit dah sampai huhu...
biase jer..
kire ok ...
umah ko kat mane ye??

arsaili said...

Salam Maal Hijrah, May Allah crown us with the best of iman, health, wealth and peace of mind in the New Year.

xiiinam751 said...

dalam n3 saya bulan November ada gambar2 saya bercanda2 di BNO waterfront tu...

Minggu depan ada 8 pelatih UPSI praktik di sekolah saya. Kau ke mana?