Wednesday, December 17, 2008

cuti dah tinggal sket

nih gambar masa ROS...heheh...diorang lagi matang dari kina....anak murid tau nih...bukan kawan ngajar..kina yang mane ntah...carilaaa yang paling tak matang

alamak...lebih kurang 3 minggu dah nak bukak sekolah balik...hwahwa.cuak plak...kina pun kena pi sekolah gak...nak ngajar. jadi cikgu praktikel jer..hukhuk...budak2 nak ikut ker cakap kina....alamak serrraam plak...nnt kina tegur sket, diorang naik angin...abihlaa...dah la kina pi sekolah naik motor jer...sat gi depa pancitkan motor kina...huhu..risau2...dahla mak bapak diorang lagi kaya dari kina..entah2 diorg ingatkan kina student lg, motor kina tuh tak der nilai pun bg diorg...

masa kina buat latihan menagjar hari tuh ader budak tnya kat kina 'weh, pukul berapa???'
suke-suki jer dia ckap gitu kat kina...hwaaa...mesti dia ingat kina student gak...almkalumlah...cekgu yang masih kelihatan tomei...heheheh..tak nmpak gaya cekgu ke????

doakanla kina berjaya jd cekgu yang berjaya mendidik anak murid...amin...cemerlang di dunia dan akhirat...


4 comments:

bozzobattousai said...

ko seligi je budak tuh..kurang ajar tuh namanya...

mfk said...

huhu...
cikgunya dah mcm anak murid jer..
semoga menjadi cikgu yg baik & disukai anak murid...
jgn jadi ckgu garang2...
ngajar kat mane?

matadore said...

salam..
selamat datang ke sambestari !
ana minx maap dari belah pihak kwn2 ana..
asif.

manje said...

salam kina

selamat ngajar... kuatkan semangat awak tu k... :)