Thursday, October 1, 2009

antara MILO dgn BM

simple entry..tentang gelagat budak2 masa aku tgh ngajar.satu hr u aku tgh ngajar kat depan.tgh smngat2 sket...tiba2 adela lori milo masuk.aku ckp laa....hari ni lori milo dtg.wow..student pnya rspon sgt menggelikan hati aku...hehehe...ade ke..semua budak keluar kelas, tnggal aku dgn kerusi meja jer...ehehhehe...xpela, aku bg peluang diorg tgok lori milo cari parking..sementara dalam kelas, aku terus tersenyum sorg2 mengenangkan gelagat diorg...ntah2 aku dulu camtu ke???
kebetulan masa tu hujan, so, tak boleh nak stay lama kat situ.lastly, lpas dah bg air satu container besar, lori pn blaaa....

'cikgu, lori dah xdak..'
hehehe....sian....ko tak pernah nampak lori ke???

lepas semua dah masuk kelas, aku sambung balik ngajar....tgh syok2 ngajar dgr balik bunyi lori menderu dpan sekolah...
ade gak budak yg kuar....hahahahha...rupanya lori sawit tgh lalu.....

thanks cik google...

5 comments:

eDry si Blogger !! said...

cikgu!!..
nak air milooo

Asrari said...

budak-budak....hehe..
last2..terkena ngn lori sawit =)

Mawar_berduri said...

hihihi..klakar...bebudak suke milo...teringat mase kecik2 dulu..suke gak bile lori milo datang ..

myjaehee said...

cikgu nk gak air milo tu.. tp malu kan.. alah ngaku jelaa. hehhehe

kekcoklat said...

Wei, ntah2 lori sawit dr kebun kite x? hahahha