Wednesday, May 6, 2009

jom berkaraoke...

huhu...best ke berkara ok tu??aku tak pernah berkaraoke laaa...tak tau???suara pn xsedap. buat ape nak tunjuk depan org. nyanyi sorg2 dlm bilik air ckuplaa...tuh pun katak dh tutup tlinga...xsuke dgr suara aku.

last week, kwn aku ajak berakaraoke...huhu...
'kina, mlm ni karaoke jom....kat _______'

huhh...biar btik mamat ni...nak ajak aku berkaraoke...takkan tak tau aku nih cmner???takkan pkai tudg labuh cmtuh nak masuk pusat karaoke...eee..common sense msti ckap mcam tak logik kan???takkan semata2 karaoke, aku kena tukar identiti dan cara berpakaian aku...na'uzubillah

'hmm...ni ajak betul ke main2 ni'
'eit...betull laaaa, apa salahnya, bukan main gitar pun..kite nyanyi2 jer'
gulpp..mamat ni mmg laaaa
'xpe kina, kite nyanyi lgu nsayid...'

dia pn nyanyi intro lagu raihan sambil tangannya buat aksi org bernasyid
'dimulakan dgn bismillah....'
'heheh...takpela..kina ngantuk, mlm ni nak tdo awl'
'alaaa...sporting la sikit kina'
hukhuk...klau tak mau berkaraoke tuh dikira tak sporting ker??tau laaa ko jenis mamat yang minat sport...klau nak sporting mehla kita bersukan...ni ajak berkaraoke...apa brg laaa
dan kina terus mengubah tajuk perbualan...dan balik tu terus tdo...xmau berkaraoke...akhir2 ni ALLAH selalu uji kina dgn kawan yg mcam2 pe'el..ade yg ajak kina tgok wayanglaaa, tgok konsert laaa hmm...

YA ALLAH, TABAHKAN HATIKU, KUATKAN IMANKU....

sorry...gambar x masuk ngn citer kt atas, taktau nk upload gmbar ape...amua x menarik

3 comments:

Anonymous said...

sepohon kayu daunnya rimbun,,,yeahooo..jom berkaraoke

Najwa said...

nk berkaraoke ke????
tak payah la.....ckp kt mamat tu, baik la kt rmh bace quran byk2.....dpt pahale.....

Monkey D Luffy said...

karaoke dengan suami lg best!